Deklaracja dostępności BIP

Deklaracja dostępności

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. zobowiązują się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://mwik.koszalin.ibip.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Występują elementy graficzne mające wyłącznie funkcję dekoracyjną z niepustym tekstem alternatywnym.
  • Występują podstrony z nieprawidłową strukturą nagłówków.
  • Listy elementów nie zawsze są zdefiniowane w kodzie strony jako lista.
  • Tabele prezentujące dane nie mają poprawnie zdefiniowanych nagłówków i opisów.
  • Występują elementy nie posiadające odpowiedniego stosunku kontrastu koloru tekstu do tła.
  • Zdarzają się sytuacje kiedy przy powiększeniu strony, część informacji jest zasłoniętych przez inne elementy.
  • Mniejsza szerokość strony wymaga używania suwaka poziomego do przewijania treści.
  • Występują odnośniki służące do pobrania pliku bez informacji o ich rozmiarze i formacie.
  • Występują błędy parsowania kodu HTML.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez Reddog Systems Przemysław Bąchorek. Wyniki badania przedstawia raport z audytu.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Bartosza Płatka - mailowo biuro@mwik-koszalin.com lub telefonicznie (94) 342 62 69 w. 145.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, dla którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informację w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

MWiK Koszalin, ul. Wojska Polskiego 14, 75-711 Koszalin

W Biurze Obsługi Klienta, na parterze budynku dostępna jest kompleksowa obsługa.

Przy wejściu głównym, na wysokości umożliwiającej dobrą widoczność dla osób na wózkach zawieszona jest tablica informacyjna.

W budynku znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Do budynku możliwe jest wejście z psem asystującym lub psem przewodnikiem.

Na wewnętrznym placu istnieje możliwość zaparkowania pojazdu osoby z niepełnosprawnością. Znajduje się tam także dodatkowe wejścia oraz platformy dla osób poruszających się na wózkach.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego (PJM).

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Wytworzył:
Monika Nieckarz
(2021-04-22)
Udostępnił:
Płatek Bartosz
(2015-08-06 14:45:07)
Ostatnio zmodyfikował:
Płatek Bartosz
(2025-03-31 13:39:02)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki